loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

جوک

3_پسرانی که قصد دوستی و روابط دیگه هستن ( که باقی مانده مورد شماره2میباشند ) دسته اول: یعنی دخترها بعداز ثبت نام با موارد زیادی روبرو میشن ( بعضی از دخترها ساده و بعضیها زیرک هستن ) . ساده ها معمولا

3_پسرانی که قصد دوستی و روابط دیگه هستن ( که باقی مانده مورد شماره2میباشند )

دسته اول: یعنی دخترها بعداز ثبت نام با موارد زیادی روبرو میشن ( بعضی از دخترها ساده و بعضیها زیرک هستن ) . ساده ها معمولا زودباورتر و قابل نفوذترند پس آسیب پذیرتر . بعد از چند پیشنهاد و بررسی کردن موارد مختلف به هر حال ملاقات حضوری رو تجربه میکنن و با مواردی که دوستان اشاره کردن و منجر به ازدواج نخواهد شد روبرو میشن پس خاطره خوشی از این سایتها ندارن.دختران زیرک به دلیل هوش و فراست بالایی که دارن بیشتر بررسی میکنن و کمتر ملاقات حضوری دارن تا جایی که با چندمورد اول که درخواست مختلف دارن کلا به این نتیجه میرسن که این سایت جای مناسبی برای پیداکردن همسر براشون نیست پس کلا از سایت خارج میشن . تو ابرا زندگی میکنی تا با کسی بیرون نت ملاقات نکردی تا نیومده خواستگاریت از کجا فهمیدی قصدشون ازدواجه؟ همه آمارا میگه پسرایی که تو این سایتا هستن فقط 30% قصدشون ازدواجه، پسری که بخواد ازدواج کنه و تصمیمش قطعی باشه یه سال نشده ازدواج کرده، برو ببینین بعشیاشون چندساله تو این سایتا عضون و هیچی به هیچی، خیلی خوشحالی، خداروشکر خدا نگهدارت بوده، وگرنه با این ساده دلی فریب نخوردی خیلیه تو این سایتا قصدشون ازدواجه . من گفتم 99٪ کسایی که به من کامنت دادن قصدشون ازدواج در سایت همسریابی بوده.. بعدشم اینکه تو این سایت همه دارن صد درصد انکار میکنن اینا رو نمیشه به کل جامعه تعمیم داد. خیلیا تو این سایتا ثبت نام کردن و ازدواج کردن و اینکه شما میگین آمارشون دروغه فقط حرف شماس.. من کی گفتم فقط واسه من پیش اومده؟؟ فقط خوشتون میاد بحث کنین.. من گفتم اونایی که واسشون پیش نیومده فکر نکنن چون واسشون پیش نیومده پس وجود نداره! اصلا شما واست خیلی پیش اومده.. شما واست همش داره خواستگاری پیش میاد .. اصلا هر چی خواستگاره واسه شما اومده..

 

شما ساده دلین که چپ و راست دارن فریبتون میدن و اینقدر بد بین شدین.. واسه یه دخترشاید 30٪ باشه . واسه یه دختری باشرایط خیلی پایین شاید 0٪ ... به هرحال حقیقته و حقیقت تلخه.. بله خدا نگهدارم بوده و هست و گرنه تو همون خواستگاری بیرون نت و از طرف همکار و همکلاسی چقدر دیدیم تو همین سایت دخترا گول خوردن.. ایشالا خدا نگهدار هممون باشه و هممون خوشحال باشیم نه بد حال

 

خترانی که قصد ازدواج دارن ( حدود 90%به بالا)

2_ پسرانی که قصد ازدواج دارن ( حدودا20-30%به پایین )

3_پسرانی که قصد دوستی و روابط دیگه هستن ( که باقی مانده مورد شماره2میباشند )

 

دسته اول: یعنی دخترها بعداز ثبت نام با موارد زیادی روبرو میشن ( بعضی از دخترها ساده و بعضیها زیرک هستن ) . ساده ها معمولا زودباورتر و قابل نفوذترند پس آسیب پذیرتر . بعد از چند پیشنهاد و بررسی کردن موارد مختلف به هر حال ملاقات حضوری رو تجربه میکنن و با مواردی که دوستان اشاره کردن و منجر به ازدواج نخواهد شد روبرو میشن پس خاطره خوشی از این سایتها ندارن.دختران زیرک به دلیل هوش و فراست بالایی که دارن بیشتر بررسی میکنن و کمتر ملاقات حضوری دارن تا جایی که ب ازمن میپرسی اصلا محیط خوبی نیست فقط واسه تفریح اونجا میان البته سرگرمی.

 ا چندمورد اول که درخواست مختلف دارن من پسرم و چون تو در مورد خانومها کمی تجربه دارم در مورد اونها صحبت میکنم و مطمئنا چچیزایی که میگم در مورد آقایون هم ممکنه صادق باشه. نمیگم همه دخترها بلکه اکثریتشون به نظرم انتظارات غیرواقعی دارن تو اینجور سایتها. یه جورایی شبیه اون جوکه که یه زنی شوهر کچل و قدکوتاه و زشتش... گم میشه میره کلانتری و مشخصات اشتباهی میده...:) یعنی شرایط دخترخانوم متوسط رو به پایینه از هر نظر و اگه توی نسبت جمعیتی متعادلتر بین پسر و دختر قرار بگیرن شاید سالی یه خواستگار هم نداشته باشن. ولی اونجا چون تعداد دخترها به شدت کمتراز پسرهاست طبیعتا تعداد مواردی که درخواست میشه ازشون زیاده که خب خیلیاشون هم واقعی نخواهد بود. چون به این سایتها جدی نگاه نمیشه معمولا. و این باعث میشه واقعا انتظار دخترخانموها و تصویری که از خودشون برای خودشون میسازن غیرواقعی بشه. بعضیا واقعا برای سرگرمی و وقت گذروندن اونجان. بعضیا هم به دلیل شکست عشقی پناه آوردن اونجا. خیلیها هم هستن که شرایطشون رو درست ننوشتن. مثلا وقتی دختری نمره 4 یا 5 از نظر زیبایی به خودش میده یعنی باید خیلی زیبا باشه.(از 5 زیباتر که نداریم؟؟) ولی وقتی باهاشون روبرو میشی نمره واقعی رو میبینی. البته ظاهر فقط بخشی از ماجراست نه همه ماجرا منظورم مطرح کردن ثبت اطلاعات غیرواقعیه.

شرایط من نسبتا خوبه. مالی و تحصیلی و خانوادگی و فرهنگی نسبتا خوب و ظاهر و تیپ متوسط ولی تا حالا مورد """مناسبی"" که من پیغام بدم و جواب مثبت باشه نبوده. با چند موردی هم که آشنا شدم هر کدوم متعق به یکی از گروههای بالا بودن.

در کل من نظرم مثبت نیست. این راهش نیست. در حالی که به نظرم وضعیت الان هم منتاسب نیست. ازدواجهای اشتباه و تعداد بالای پسرها و دخترهایی که از نبود مورد مناسب خودشون و پیدا نکردن اون ناله میکنن. باید یه سازوکار معتبر و مناسبی تعریف بشه برای ایجاد سیستم معرفی افراد و خانواده ها با شرایط متناسب با هم به همدیگه. الزاما نه یه جای دولتی و رسمی. میتونه این سازوکار توی مساجد محلات، یا از طریق ریش سفیدها و بزگترهای هر محل یا فامیل یا افراد معتبر و مورداطمینانی که به هر دلیلی موردمراجعه و اعتماد مردم هستن یا حتی ngoها صورت بگیره. و این باید تو فرهنگ ما کاملا جا بیفته. کلا به این نتیجه میرسن که این سایت جای مناسبی برای پیداکردن همسر براشون نیست پس کلا از سایت خارج میشن .نه اصلا برای هیچ دختری پیش نیومده فقط واسه شما پیش اومده .ن دختری ام که در گذشته نامزد داشتم و سر مسئله ای اون ازم جدا شد و رفت . خیلی اذیت شدم خیلی التماس کردم برگرده ولی اون دلایل منطقی خودش را داشت که شاید بعضی هاش هم درست بود .مثلا سر یه دعوا من یه خورده عجولانه رفتار کرده بودم اونمدکه ها و مکانهایی باز شده برای همسریابی ؟ عجیب والله تو دنیای امروز همه چیز دیدیم این همه روش؟ آخه برادر من تو که می خوای ازدواج کنی اگر راست می گه یک دختر آشنا تو فامیل نشد همسایه نشد محلی نشد همشری نشد تو دانشگاه نشد تو محل کار نشد تو مسافرت نشد .... هزار راه وجود دارد یعنی همه این راهها بسته شده که ما باید برویم مغازه ای ثبت نام بکنیم اسم مشخصات و اطلاعات شخصی و خانوادگی خود ! را بدهیم تو در این روزگار نامردی ! یک شماره تلفن هم بدهیم تا طرف مورد نظر پیدا شد برای ما زنگ بزنند مثل موسسات کاریابی ؟ آخه این مورد پسند مسئول موسسه شده برای تو زنگ زده آیا معلوم مورد پسند تو هم هست ؟! دختر همسایه مگر چشه؟ دختر فلان فامیل مگر چشه ؟ که باید در روزنامه آگهی بدهی؟ شاید بگویی کی تو روزنامه آگهی داده؟ فکر می کنی این کار با آگهی تو روزنامه فرق داره ؟! خیلی بهش برخورده بود .الان دوباره برگشته و به نظر می یاد مایل به رابطه ی دوباره هست .به خودت بستگی داره.. میتونی جوری پیام بذاری و مشخصات پروفایلتو پر کنی که بفهمن دنبال ازدواجی و برای دوستی و غیره مزاحمت نشن.. واقعا یه عده ای هستن که مشخصات خودشونو با صداقت مینویسن.. باید خودت زرنگ باشی

 

من این مدت که رفته بود خیلی اذیت شدم و برای پر کردن تنهاییم یه رابطه ی اینترنتی در سایت همسریابی رو شروع کردم که با یه آدم کاملا مناسب با شرایطی که واقعا همیشه می خواستم پیدا کردم و رابطه ی 8 ماهه ای شده و تو این مدت تا حدی شناختمش و برای آینده ای با این اقا داشتم برنامه ریزی می کردم .از وقتی که نامزدم برگشته حسابی به هم ریختم . نمیدونم باید چه کار کنم .خیلی از صفات خوبی که نامزدم نداشت این آقا داره و من واقعا ازش خوشم میاد .از یه طرف نمیتونم منکر علاقه ی گذشتم به نامزدم بشم در عین حال که به خاطر رفتار گذشتش ازش کینه به دل دارم .چه کار کنمرو هیچکدوم رو خودم نپسندیدم یا توی صحبت به توافق نرسیدیم.. وگرنه یکبار همدیگه رو بیرون دیده بودیم و منم گفتم فقط یکبار حضوری حرفامونو میزنیم جلسه بعد همراه خانواده تشریف بیارین . همه شون قبول کرده بودن و منتظر جواب من بودن..حالا اگر برای شما پیش نیومده دلیل نمیشه اینطوری بگین. یعنی واستون اینقدر دور از ذهنه؟خب بالاخره اول باید طرف رو دید دیگه من نمیخوام خواستگاری بیاد چون مناسب هم نیستیم ولی حالیش نمیشه بی منطقه  اگه مرجع تقلید بودم استفاده از این سایتا رو حرام اعلام میکردم تا این دخترهای ساده توی چاله بعضی از شیادها و دودوزه کارها نیفتن

سایت همسریابی  منم کاملا با این سایتهای همسریابی مخالفم آدم تو دنیای واقعی نمیتونه طرفش رو کامل بشناسه و راست و دروغ حرفاشو بفهمه چه برسه به این سایتها. دختر خانمهای که خواستگار ندارید باید به دنبال یه راه حل مطمئن و اصولی بگردید نه عضو شدن توی این سایتها که خیلی عواقب بدی داره امروز برنامه ی گلبرگ شبکه 3 موضوع برنامشون راجب مسئله ی انتخاب شوندگی دخترها بود کارشناس برنامه گفتن دخترها برای پیدا کردن خواستگار نباید خودشونو عرضه کنن با پوششهای نامناسب و نباید خودشون از پسرها خواستگاری کنن چون اینجوری پسرها در آینده به دخترها سرکوفت میزنن یه راه حلی که گفتن اینکه خانواده ی دختر میتونن پسری رو که میبینن مورد مناسبیه موضوع رو با پسر مطرح کنن که این شیوه زیاد در خانواده های ایرانی عرف نیست و جا نیوفتاده راه حل دوم رو قرار کارشناس پنجشنبه آینده در برنامه مطرح کنن حتما ببینید و از راه حل دوم استفاده کنید و برای پیدا کردن همسر به این سایتها پناه نبرید. موفق باشید...

سایتهایی را که همه انکار میکنند شما چطور تایید میکنید .99%درصد ادمهایی که اونجا قصدازدواج داشتند شما فقط با یه نفر قرار داشتی ؟پس این امار99%درصدو از کجا اوردی؟

کمتر حاشیه سازی کن 

99%قصدشون ازدواج بود

فقط تو بلدی بلدی...

کمتر قمپوس در کن و دیگران را تو امپاس بزار

یکم به اسمون نگاه کن و خجالت بکش

 

ادامه...

 

گل گفتی و حق مطلبو ادا کردی

اونایی م که اینقدر به این سایتا و کلا به پسرا بدبینن واسه اینه که ساده ن و همش فریب میخورن جوری که نمیتونن پسری که قصدش ازدواجه رو از پسری که هدفش دوستیه تشخیص بدن واسههمینم اینقدر از این سایتا شاکینملاقات کردی؟تکلیفتو با خودت روشن کن

تو از کجا میدونی همه اون سایت همسریابی شما زرنگ شما همه چی تموم ما ساده دل زود باورهیچ نظارتی روشون نیست. آشنایی اینترنتی شاید سرانجام خوبی داشته باشه اما این سایت ها هیچ کدوم عاقبت خوش نداره. همه یا کلاه برداریه یا مسخره بازی و اسکل کردن طرف یا عقده گشایی روانی. خیلی مراقب باشید.

به علاوه

طرف میاد خواستگاریت و مثل آدم ازدواج می کنید که پسفردا کلی سرکوفت می شنوی وای به حال وقتی که خودت رفتی ثبت نام کردی! بعدا هزار تا عیب روت میذاره که تو از بی خواستگاری اومدی تو سایت همسریابی! خداییش نمیگه؟

 خوشحال خانم همین الان گفتی از کجا میدونی که ملاقاتشون نکردم، بعد میگی بله زرنگا کمتر به ملاقات حضوری میرسن وفقط کسایی رو ملاقات میکنن که واقعا قصدشون ازدواجه، پس من جز دسته دوم هستم چون تو چند ماه حضورم تو این سایتا فقط با دو نقر ملاقات کردم و هر دو قصد جدی برای ازدواج داشتن و همین طور که گل همیشه بهار بسیار منطقی برعکس شما این موضوع رو بررسی کردن این آقا جز دسته ای بود که مادرش سلطه گر بود و هیچ جوری با ازدواجمون موافقت نکرد، دومی هم من ازش خوشم نیومد، پس ما هم اینقدر ساده و بی شعور نیستیم که با هر کسی ملاقات کنیم، و فریب بخوریم، این اتفاق که برای من افتاد، عدم موافقت مادر پسر می تونست تو دنیای واقعی هم اتفاق بیفته، ولی من قبلا هم گفتم اکثر آدمایی که تو این سایتا عضون به نوعی مشکل دارن، پسرا مشکلات حادتری دارند، و دخترا شاید مشکلشون به نداشتن خواستگار مناسب محدود بشه، حوصله بحث کردن با آدم بی منطقی که هر لحظه یه حرف میزنه رو هم ندارم، خداحافظ قصدشون ازدواج بود با همشون تا مرحله ازدواج رفتی؟یا من یک بار برای سرگرمی تو این سایتها و دو همدم رفتم حقیقتش زمانی که سطح توقع خانمها روم می خوندم و خواسته هاشون رو از خنده داشتم غش میکردم جوری حرف میزنه انگار از مریخ اومده، میگه حتما جوری رفتار کردین که طرف پیشنهاد فلان داده، تو خوب تو همه چی تموم، عجب رویی دارن بعضیا، من چند ماه تموم تو این سایتا بودم، پسری که شماره شو به n نفر میده برای آشنایی به هیچ وجه قابل اعتمادنیست، حتی یه بارم حاضر نشدم تلفنی آشنا بشم، و بیشتر پسرا تو این سایتا تلفن میدن و شماره میخوان، بیشترشون دنبال دختر خیلی خوشگلن، خیلیاشون دنبال دختر غیر محجبه هستن، آماری هم که قبلا گرفتن میگن فقط 30% پسرایی که تو این سایتا عضو میشن قصدشون ازدواجه، من با دو نفری که بیرون نت ملاقات کردم واقعا قصدشون ازدواج بود و کاری کردن که بهشون اعتمادکنم و بتونم بیرون ببینمشون، خدایی هم از اعتمادم سواستفاده نکردن یکیشون رو من نپسندیدم و یکیشون هم مادرش راضی نشد، خیالتون راحت شانس پیدا کردن همسر مناسب تو این سایتا واقعا پایینه، خیلی کمه، اولیشون که واقعا منو میخواست و منم میخواستمش الان ازدواج کرده با دختری که مادرش معرفی کرده، نمی دونید چقدر برام سخت بود باور این موضوع که یه پسر 31 ساله اینجوری افسار زندگیش دست مادرش باشه، من واقعا بهش علاقه داشتم هنوز نتونستم فراموشش کنم، واقعا نیاز دارم یه آدم تازه تو زندگیم بیاد که بتونم دوسش داشته باشم تا بتونم گذشته رو فراموش کنم، خیلی آسیب دیدم، ولی میخوام منتظر بمونم تو دنیای واقعی خواستگار داشته باشم حتی اگه مجبور بشم برای همیشه مجرد بمونم

 

البته من فقط خانمهای تهرانی رو ملاحظه کردم

 

چون اول گفتن قصدمون ازدواجه باور کردی؟تو که از همه ساده تری

وقتی میتونی ادعا کنی 99%درصد قصدشون ازدواج بوده که همشون دیده باشند و اومده باشند خواستگاریت !!!!وگرنه اگر به حرف باشه که پسرها زیاد حرف میزنند

خیلی ساده ای که فقط صرفا به حرف اونا اعتماد کردی و باور کردی

همه کسانی که کامنت میزارن میگن قصدشون ازدواجه 

اگه بگن قصد دوستی یا ازدواج موقت یا...دارند که نمیزارند 

 

ثبت نام کنند 

اون 99%درصدی که برات کامنت گذاشتن همشون فقط حرف مفت میزنند و تو را ساده گیر اوردند  این چیزیه که از تک تک حرفا و جملات و شیوه ی پیام دادن و پر کردن پروفایل میشه فهمید.. اگه شما جزو دسته ساده نیستین پس لازم نیس واستون توضیح بدم حتما اگه میگین از کجا فهمیدی

 

 

 و نمیشه فهمید پس معلوم میشه خیلی ساده این..  ضمنا اگه کامنتمو خونده باشین قبل از اینکه جوش بیارین منم نگفتم با همشون قرار گذاشتم.. یکیشونو که مامانم موافقت نکرد بیاد خواستگاری یکیشونم خودم نپسندیدم بعد از ملاقات حضوری.. اتفاقا خیلیا رو حتی به اونجا نرسید که زنگ بزنم چه برسه ملاقات حضوری..

 اگه اینهمه از پسرا شاکی هستین بد نیست به درون خودتونم رجوع کنین..

 

 

به نظر من آشنایی اینترنتی برا ازدواج تو ایران مشکل داره و هنوز خیلی خیلی مونده تا فرهنگ سازی بشه دختر مینویسم من تو این سایتها ثبت نام کردم البته سن من بالای 30خوب به طبع دنبال افرادی بالاتر از سن خودم بودم به نظر من از هر 10نفراقا شاید یکی راست.همه انچه در مورد خودشان نوشتن انچه که همه خوبان دارند اون طرف ینفرهمشوداره 

خوب اگر کار عالی ماشین گراتقیمت تیپ چقدر بدبینید همتون!!! اتفاقا اینجور سایتا عالیه خدا اجرشون بده اونایی که این سایتارو راه انداختن.. اونایی که میگن کسایی که میان تو این سایتا مشکل دارن

 

 راس میگن مثلا خود من مشکل اضطراب دارم و کمی خجالتیم واسه همین در شروع ارتباطم زیاد با آقایون جالب نیست . ولی تو این سایتا این مشکلم نسبتا حل میشه در شروع آشنایی.. بعد هم که چند بار حرف میزنم ترسم میریزه.. آره شاید این یه مشکل باشه ولی بعضیا که تو این سایتام نمیان ممکنه هزار جور مشکل شدیدتر داشته باشن.. بعدشم یه نفر ممکنه تو محیط کار و اطرافیانش جنس مخالفی که همسنش باشه کمتر باشه بخصوص افرادی که ارتباطاتشون کمتره .. کلا خیلی بهتر از اینه که آدم بی کار بشینه بالاخره با چند تا آدم آشنا میشیم میفهمیم تو جلسه خواستگاری و آشنایی چطور رفتار کنیم. خیلی خوبیا داره.. ولی برای افراد خیلی ساده یا کم سن و سال خوب نیست چون ممکنه گول بخورن

خانه وووو ادارند مرض دارند میان تو سایت یعنی بیرون از سایت کسی پیدا نمیکنند؟؟دروغ و فریب تو این سایتها زیاده خودم به شخصه با اقایی اشنا شدم که نوشته بود مجرد بعد فهمیدم متهل با 3تا بچه 

البته فقط مختص اقایون نیست در مورد خانمها هم صدق میکنه ه مشکل این سایتا اینه همه ایده آل نوشتن! دخترا هم همه چی تمومن و همه چی هم میخوانالبته استثنا هم هس.ییجوری نگیم کسی که از این طریق ازدواج کرده و الان زندگی خوبی داره با خوندن این نظرا شک کنه و فک کنه اشتباه کرده!..خوب هم داره منتها ریسکش بالاس.قبول دارین؟ البته قابل درک هم هس..مثلا ممکنه کسی یکم اخلاقش تند باشه. حالا بیاد بنویسه اخلاقم تنده اصلا کسی قبول میکنه؟ ولی تو واقعیت ممکنه طرف هزار تا مشکل داشته باشه بازم قبول میکنناره به نظر من ازدواجهاش همه دروغه کی تا به حال گفته من از طریق این سایتها ازدواج کردم؟به نظرمن این سایتها اشغالند.دلیلی که باعث شد من ازاین سایت بدم را برای شما مینویسم تااز تجربه من عبرت بگیرید یباریکی از اقایون ایجادمزاحمت کرد به پلیس سایت اطلاع دادم دیدم پیگیری نشددو سه باردیگه اطلاع دادم.یروز دیدم اقایی بامن تماس گرفت گفت از پلیس سایته دلیل و پرسید بهش گفتم.با حرفاش سعی کرداعتمام را جلب کندمن ساده وابله باورم شد پلیس وقابل اعتماده سایت همسریابی شیدایی به نظر من دخترایی که تو این سایت ها ثبت نام میکنن قصدشون ازدواجه اما پسرا دنبال دوستی و چیزای دیگه هستن.من خودم. تو یکی از این سایت ها ثبت نام کردم و واقعیت رو نوشتم اما به بیشتر پیغام های آشنایی که واسم میاد هیچ اعتمادی ندارم  سایت همسریابی شیدایی هیچ سایتی نیست که ازطرف وزارت ورزش و جوانان یا سازمان روانشناسی و مشاوره یا هر ارگان معتبردیگه ای مجوزداشته باشه؟منم یه دو ماهی توی سایت پیوند ( زوج رو چه حسابی آدم میتونه از طریق همسریابی ازدواج کنه؟؟؟اولا دنیایه مجازیه آدم نمیتونه به هر چیزی اعتماد کنه.معلوم نیس اون 

 

اقا یا خانوم راستشو گفته باشه.اکثریتشونم دوس دختر میخوان-ازدواجی که از این طریق صورت بگیره بنظر من چیز جالبی نمیشه-همش یه ترس تو دلت داری که فردا روزی اون اقایی که شوهرته بهت انگ اینکه تو با کسی قبل از من بودی رو بهت نزنه-در ضمن اینی که واسه تو پیام میذاره

 

 واسه 100تا دیگه هم میذاره-اصلا نمیشه به کسی اعتماد کرد-به ائمه متوسل شو-ایشاا... گره از کارت باز میشه-

یابی _ خواستگاری ) ثبت نام کردم و بعدا از دوماه کلا انصراف زدم و دیگه پیشو نگرفتم . سایت همسریابی من دوست پسری ندارم-همه جور امکانات و آزادی دارم اما با هیچ کس دوست نمیشم-واسه دیدن معیار پسرا و اینکه ببینم چقدر نجابت و حیایه یه دختر واسشون مهمه تو سایت همدم عضو شدم

 

 

 یه تعدادی ازشون معیاراشون راست یا دروغ بدک نبوداما اکثرشون خوشکل میخوان جالب میدونی چیه اینکه بعضیاشون خودشون قیافه ای هم ندارن که انقدر ادعاشون میشه!!!!!!!واسم پیام علاقمندی و شخصی میذارن اما بهشون اهمیت نمیدم چون هدفم این نیس که از تو نت شوهر پیدا کنم-اینو گفتم بدونی آخر عضویت تو سایت همسریابی پوچه...اگر ساده باشی سه سوت گولت میزنن 

گول نخوری ها ... 

از من گفتن بود 

همه جور درخواستی داشتم صحرا موافقم، پسری که من باهاش آشنا شدم اینقدر مصر بود که خانواده اش برای اینکه پشیمونش کنن در مورد من، مادرم و پدرم کامل تحقیق کردن و وقتی همه در مورد ما خوب گفتن مادرش شروع کرد به ایرادای الکی گرفتن، پسرش اینقدر اصرار کرد و سعی کرد منو با خودش همراه کنه تا از دستم نده که بهش وابسته شدم، ازدواج اینترنتی در سایت همسریابی داغون شدم قلبم شکست آخرشم به راحتی با یکی دیگه ازدواج کرد، دختری که نه ظاهرش زیباتر از منه نه سرکار میره نه پولداره، ولی مادرش همه این ایرادا رو از من گرفته بود، گفته بود برای تو دختر خیلی بهتر از اینی که انتخاب کردی گیر میاد، دلم می سوزه دختر بهتر از من این بود؟؟؟؟؟؟ خلاصه که خانمهای گل بشینید تا یه خواستگار واقعی براتون پیدا بشه 

 

 

 

بهتر از اینه که برید تو این سایتا و مسخره پسرایی بشید که تو سن بالا از خودشون هیچ اراده ای ندارن یا تو دام مواردی بیفتید که صحرای عزیز بهش اشاره کرده، من این روزا یه کار تدریس برام جور شده، تمام سعیمو میکنم پیشرفت کنم و زندگیم رو بسازم، توکل به خدا شاید یه روزی موقعیت ازدواج هم برام جور شدعضی از پسرا تو یه زمینه هایی به خواهراشون سخت میگیرن اما وقتی ازدواج کردن هر چی زنه گفت گوش میکنن.چه میشه کرد باید سوخت و ساخت

مشکل شما رو داشتم با این تفاوتها که مادرم اینقدر سختگیری نکرد یعنی مخالف بود اما کم کم راضی شد

و بهترین پشتیبانم این بود که یکی از برادرانم و خانومش بسیار زیاد باپدر و مادرم صحبت کردن تا بذارن من و خواهرم کمی راحتتر باشیم و اجازه ارایش کردن و اصلاح کردن داشته باشیم

و قرار شد اگر از اشناها کسی حرفی زد به مادرم، مادرم بهشون بگه باباشون موافقت کرده و دهن مردم بسته شه (ببخشید اگه گفتم دهن مردم بعضی وقتا حرف مفتن نزدیک 2ماه توی یکی از این سایتها ثبت نام کردم نمیگم پسر خوب توشون نبود ولی نزدیک70درصدشون اهل دوستی و رابطه بودن که دیگه انصراف دادم

 

 و خسته شدم با چن نفری که تا حالا باهاشون چت کردم یا دیدار داشتم فقط 2تاشون قصد ازدواج داشتن که یکیشون ازدواج کرد ایشالا که خوشبخت بشه

ولی اون یکی دیگه هم قراره که کارهاشو روبراه کنه و بیاد خواستگاری الله اعلم البته جدیه که جدیه چون بهش پیشنهاد دادم با برادرم ملاقات داشته باشه قبول کرد ( خیلی سعی کردم بهش وابسته نشم که خدا رو شکر سایت همسریابی نشدم که اگرم خواستگاری من نیاد اذیت نشمبرادرم تازه نامزد کرده. همسرش چادری اما به شدت اصل رقص و آهنگ با صدای زیاده(با اینکه مادرش معلم دینی و قرآن هست) و اما برادر و مادرم هیچ مشکلی با این ندارن.

یادمه تو ماشین اگه من یا خواهرم حتی آهنگ مجاز می زاشتیم سرزنش می شدیم اما حالا برادرم تو سایت ها آهنگ جدید شاد دانلود می کنه. همه چی واسه من و خواهرم حرام بود؟!!!

از من که گذشت. اما خواهرم صبر و تحمل من رو نداره. من شاید همه چیز رو راحت تر فراموش کنم اما خواهرم نه. اون برای ابرو برداشستایش 23 ساله لیسانسه از بهترین دانشگاه 

 

 

و در جستجوی کار هستم. خواهرم 19 ساله و امسال میره دانشگاه. برادرم اگه جای وزیر ارشاد بودم در تمام سایتهای همسریابی که چ ارز کنم بهتره بگیم دوست یابی 

خانمان برانداز

ساده بدبخت کن رو میبستم ساله و متاهل.

من از خیلی جهات تو زندگیم اونطوری که دوست داشتم زندگی نکردم. مادرم و برادرم به اجبار میخواستن از اول راهنمای چادر بپوشم. پوشیدم اما بعد از مدتی نتونستم. البته الان هم مانتویی ساده هستم. و تنها آرایشم هم اگه بکنم کرم هست. آهنگ گوش دادن و رقص تو خونه ما ممنوعه. من 

برچسب ها : سایت همسریابی , سایتهای همسریابی , همسریابی ,
بازدید : 611 تاریخ : پنجشنبه 06 فروردین 1394 زمان : 16:44 نویسنده : ندا نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 944
  • بازدید کلی : 5,058
  • مطالب

    تبادل لینک وبلاگ
    تبادل لینک هوشمند
    سایت تبادل لینک وبلاگ
    دانلود آهنگ شاد
    سایت فروشگاه
    سایت همسریابی شیدایی
    سايت همسريابي
    سايت همسريابي
    معتبرترین سایت همسریابی بهترین همسر
    سایت همسریابی پیوند الزهرا
    سایت همسریابی حرم امام رضا
    سایت ازدواج دائم خواستگاری
    معتبرترین سایت همسریابی شیدایی
    متقاصیان ازدواج دائم
    سایت همسریابی زندگی نو
    سایت همسریابی دائم رایگان کرمانشاه
    بهترین سایت ازدواج دائم
    سایت ازدواج دائمی خواستگاری
    شماره تلفن برای ازدواج دائم مشهد
    سایت همسریابی
    سایت همسریابی شیدایی
    همسریابی
    همسر یابی
    شیدایی
    شیدای
    شیداییی
    همسریابی شیدایی
    سایت همسریابی هوشمند شیدایی
    سایت همسان گزینی شیدایی
    موسسه همسریابی شیدایی
    سایت های همسریابی
    همسر یابی شیدایی
    شیدایی همسریابی
    شیدایی همسر یابی
    سایت ازدواج شیدایی
    سایت ازدواج دائم شیدایی
    سایت ازدواج دائمی شیدایی -----------------------------------------------------------------------------------
    سایت تشکیل خانواده شیدایی
    سایت ازدواج شیدایی
    تشکیل خانواده
    سایت تشکیل خانواده
    سامانه همسان گزینی شیدایی
    سایت همسریابی هوشمند شیدایی
    شیدایی مجوز
    واسطه ازدواج
    واسطه ازدواج در تهران
    واسطه ازدواج در مشهد
    واسطه ازدواج در تبریز
    واسطه ازدواج در اصفهان
    واسطه ازدواج در کرج
    واسطه ازدواج در کرمان
    واسطه ازدواج افغانی
    واسطه ازدواج عراقی
    واسطه ازدواج در قزوین
    واسطه ازدواج در سمنان
    واسطه ازدواج در شیراز
    واسطه ازدواج در عجب شیر
    واسطه ازدواج در اسکو
    واسطه ازدواج در کرمانشاه
    واسطه ازدواج در شهر
    واسطه ازدواج در شهرستان
    واسطه ازدواج در استان
    واسطه ازدواج در اهواز
    واسطه ازدواج شیدایی
    کسب درامد شیدایی
    ازدواج موقت شیراز
    سایت همسریابی هوشمند شیدایی
    سایت مای مدیو
    سایت
    همسریابی دو همدم
    توران81
    سایت بهترین همسر
    سایت شیدایی
    xطوبی
    سایت سارا
    همسریابی دو همدل
    بهترین سایت همسر یابی
    سایت همسر یابی رایگان
    همسریابی لاو ایران
    سایت دو آشنا
    سایت دوباور
    سایت همسریابی موقت
    سایت همسان گزینی
    سایت تبادل لینک رایگان
    مونس ياب
    سایت همسریابی آذربايجان شرقي
    سایت همسریابی ايــلام
    سایت همسریابی بوشـهر
    سایت همسریابی خوزستان
    همسریابی قـــم
    سایت همسریابی استان كرمانشاه
    همسریابی استان گلسـتان
    سایت همسریابی تبريز
    شهرستان مرند
    سایت همسریابی تكاب
    سایت همسریابی شهر شاهين دژ
    سایت همسریابی كوثر
    سایت همسریابی شهرستان نير
    سایت همسریابی شهر فريدونشهر
    سایت همسریابی شهرستان خميني شهر
    سایت همسریابی خوانسار
    شهر دشتستان
    سایت همسریابی شهرستان فيروزكوه
    سایت همسریابی شهرستان بينالود
    سایت همسریابی شهرستان كلات
    همسریابی بشرويه
    سایت همسریابی شهرستان آبادان
    همسریابی بهبهان
    همسریابی شهرستان مهدي شهر
    همسریابی شهرستان شاهرود
    همسریابی شهر اقليد
    سایت همسریابی شهرستان شيراز
    همسریابی فراشبند
    سایت همسریابی شهرستان راور
    سایت همسریابی شهر شهربابك
    همسریابی شهرستان دالاهو
    همسریابی شهرستان روانسر
    شهرستان كرمانشاه
    همسریابی شهر دنا
    سایت همسریابی گچساران
    همسریابی شهرستان رودبار
    سایت همسریابی شهر املش
    سایت همسریابی شهر جويبار
    همسریابی شهرستان ساري
    سایت همسریابی شهر آشتیان
    سایت همسریابی شهر حاجي آباد
    همسریابی نهاوند
    سایت همسریابی شهرستان تفت
    شهرستان خاتم
    سایت همسریابی شهر طبس

    همسریا بی
    سایت شیدایی
    سایت ازدواج شیدایی
    شیدایی صیغه
    ورود به سایت همسریابی
    مثبت اندیشی
    سایت صیغه یابی
    جستجو همسریابی
    صیغه موقت
    همسریابی رایگان
    صفحه ثبت نام برای سایت همسریابی شیدایی
    ثبت نام در سایت همسریابی شیدایی
    سایت همسریابی رایگان با عکس
    سایت ازدواج شیدایی
    صفحه اصلی سایت همسریابی شیدایی
    سایت همسریابی رایگان گوگل
    سایت همسریابی دائم کاملا رایگان
    سایت همسریابی با شماره
    سایت همسریابی رایگان نازیار
    برنامه همسریابی رایگان
    بهترین سایت همسریابی ازدواج موقت
    کانال همسریابی شیدایی
    کانال همسریابی شیدایی
    سایت جدید همسریابی
    سایت همسریابی رایگان با عکس
    حال خوب
    بهترین سایت همسریابی ازدواج دائم
    بهترین سایت همسریابی نی نی سایت
    قوانین سایت همسریابی شیدایی
    سایت همسریابی موقت رایگان
    عضویت در سایت همسریابی شیدایی
    سایت همسریابی رایگان تهران
    سایت همسریابی شیدایی دزفول